Рунд 57, Вселена Hardcore, Правила.

Тук можете да задавате всичките си въпроси относно Вселена Hardcore.
Потребителски аватар
gerodzwero
Лейтенант (Lieutenant)
Мнения: 300
Регистриран: чет сеп 06, 2007 8:21 am
Контакти:

Рунд 57, Вселена Hardcore, Правила.

Мнение от gerodzwero » ср дек 12, 2018 8:06 pm

Рунд 57, Вселена Hardcore, Правила.


Времетраене на рунда - 73 дни.
Начало - 14.12.2018г. - Петък (около 21,00 часа). Край - 24.02.2019г. или при победа над SpacePirate_Boss.


1. Ограничение в галактиките:
1.1. Стандартен акаунт - стартира с 2 (две) планети и активирано генералство за 72 часа.
- Първата планета е в 3-та галактика и се зарежда с "антигравитационен" мулти щит. Тя не може да бъде унищожена при атака със Звезда на смъртта (ЗНС); Перманентен щит може да има само в 3-та галактика и ако преместите вашата главна планета във 2-ра или 4-та галактика, щитът ще се появи на следващата в списъка от вашите планети, намиращи се в 3-та галактика. Ако нямате планета в 3-та галактика, то нямате и постоянен щит;
- Главната планета на всеки играч е маркирана.
- Втората планета е в галактика 2, 3 или 4.
- Колонизиране - 2 -ра, 3 -та и 4-та галактика
- Акаунт може да бъде нападан от мародери след достигане на 19 000 статистически точки и от други играчи след достигане на 10 000 статистически точки. Не важи за атаки по космически пирати.

1.2. Характерен акаунт - Space observer - Космически наблюдател
- Стартира с две планети планети в галактика 5 и и активирано генералство за 72 часа;
- Всички полети са разрешени само в галактика 5;
- Разрешени атаки само по космически пирати и по неактивни играчи - с (i). Още...



2. Максимален брой планети на акаунт:
- 7 планети. Увеличават се полетата за строеж на всички планети.
На 6 -тата планета могат да се строят всички видове сгради и се отваря автоматично при изпълнението на следното условие:
6 -та планета - 20 флага и 200 000 ресурсни точки.
Ще има възможност да се построи и 7 -ма бойна планета.
Пояснение:
Бойната колония е задължително 7 -ма поред. При 5 нормални планети се образува бойна, ако не сте изпълнили изискванията за 6 -та планета. Ако при 6 нормални и една бойна планета оставите бойната и изтриете нормална, то следващото колонизиране ще ви е отново бойна планета, защото ще се яви 7 -ма за акаунта ви. Така ще имате 2 бойни, тъй като бойна планета не може да се трансформира в нормална - тя винаги остава с блокирани строежи.
- Бойната колония се генерира с развит търговски център и максимално ниво на всички складове.

3. Раси - 4 (четири).Още...
- Нови характеристики на раса Конфедерат:
Общи спецификации:
- 25% по-голям добив на метал
- 25% по-бърз строеж на корабите
- 20% повече енергия от сателити
- 25% по-евтини ъпгрейди на корабите във фабриката
Уникален кораб: Танкер (по-бърз рециклатор)


- Ускорение скоростта за строеж на
расовите кораби(спийдър, мегатон,
звезден изтребител и танкер) с 20%

- Космически пират.
Космическите пирати са компютърно-генерирани играчи (ботове) с една планета, на която разполагат с флот и ресурс според нивото си. При битка с тях се печелят флагове, ресурс и рециклаж, не се печелят Бойни точки. SpacePirate ще е достъпен за атака след достигане на 1000 статистически точки при коефициент х 2, както при нормален акаунт.
Tочките му са от структурата на генерираните в него кораби - транспортни и бойни и защитни установки. Към тях са разрешени само полети от тип шпионаж, атака, рециклиране и астрополация. Космическите пирати са с нива от 1 до 11. От всяко ниво има по 5 бота, общият им брой е 55.
Всяко ниво е с удвоени точки от предходното, +1 ниво на всички проучвания, +2 нива на мините и +1 на складовете си до ниво 6 на бота включително; от ниво 7 проучванията му се увеличават с +2;
Бот не може да се повтаря. Удря се само веднъж, останалите от нивото трябва да са различни.
Космическият пират се регенерира до 5 минути след битка на нови координати.
Всеки играч има възможност да осъществи максимум 3 битки с Космически пират от едно и също ниво, без значение дали е спечелил флаг!
Нивата корабите на Космическия пират са както следва:
за 1 - ниво 0
за 2 - ниво 1
за 3 - ниво 2
...............
за 10 - ниво 9


- Бонус - Космически пират от ниво 13 - SpacePirate_BOSS.
Унищожаването му ще предизвика край на рунда. Не дава рециклаж, може да се атакува без граница в точките при изпълнени условия.
Съюзът победил Космически пират от ниво 13 печели рунда - съюзната купа, без значение от временната класация, ако участниците във финалните битки са съотборници. Атакуващият не губи точки.
SpacePirate_BOSS ще може да се атакува от играчи, имащи минимум 15 победи срещу по- малките ботове от същия тип и 15 спечелени флага.
SpacePirate_BOSS ще променя своето местоположение на всеки 6 часа. Няма да възстановява загубения си флот след битка през този интервал от време, което ще позволи да бъде атакуван от няколко акаунта. Планетата му не може да бъде съборена от ЗНС.
SpacePirate_BOSS може да се атакува, след като му е обявен дуел от лидер на съюз, който е с времетраене от 6 часа.

- Мародер.
Компютърно-генерирани играчи (ботове) с една планета, разположена в Галактика 3.
Мародерът извършва полет атака по играчи, неактивни от 30 и повече минути, без смс-известяване, които са в обхвата му. Коефициентът за атака е Х 2 статистически точки .
Мародерът е с флот, реципрочен на флота на Космическия пират от същото ниво. Атаката не зависи от наличието и вида на флота на играча и се връща при активност от защитника.
По играч може да бъде извършен успешен полет веднъж за 24 часа от Мародер. Полетите са разрешени само в галактика 3.

4. Ускорения
- Добив на ресурси - базов за играта х 10.
- Сгради – време необходимо за строеж на сградите x 5.
- Строеж на флот (кораби) и защита- време необходимо за строеж на флот х 10.
- Проучвания - време необходимо за строеж на проучване х 6.
- Максимални нива на мините метал– 30 ниво, кристал - 30, соларни панели - 30 ниво. Максимално ниво на мина за газ- 30 ниво, като от 15 ниво нагоре не се изисква енергия за построяването и. Две допълнителни нива на всички складове.

- Защитен склад.
Всеки играч на всяка планета има защитен склад, който пази 10% от наличния ресурс от всеки вид и +1% за всяко ниво на Eнергийни системи.
Пример: при ниво 15 на Eнергийни системи защитеният ресурс е 25% от всеки вид. При налични 100 000 метал, 100 000 кристал и 100 000 газ,
защитени от кражба са 25 000 метал, 25 000 кристал и 25 000 газ. Останалото е достъпно за кражба.

5. Специалности - има. Още...

6. Банка - има, използва се без ограничение. Още...

7. Ваканционен мод:
- позволени са 5 (пет) ваканционни мода за 30 дни. Още...

8. Протекция:
- 5 протекции, всяка с продължителност 48 часа и без ограничение за пауза между тях.
По време на протекцията, играча ще може да напада само неактивни играчи - (i)
Активирането им е възможно по всяко време.

9. Рециклаж:
- 40 (четиридесет) % от стойността на изгубената в битката структура и от двете страни участници.
- при участие в битка на представител на раса – миоп: рециклажа е с + 5/10 % повече.
- без рециклаж ако единият участник е мародер.
-30 (тридесет)% от стойността на изгубената в битката структура ако единият участник е пират, а другият е нокс или тертет.
-35 (тридесет и пет)% от стойността на изгубената в битката структура ако единият участник е пират. а другият е миоп.
-40 (четиридесет)% от стойността на изгубената в битката структура ако единият участник е пират, а другият е конфедерат.


10. Транспорт:
10.1 - Разрешен в рамките на един съюз или между играчи без съюз. Разрешен между играчи в съюзи с двустранно обявен алианс.
10.2 - Играчи под 5 000 ресурсни точки не могат да получават ресурс чрез транспорт. Без коефициент за транспорт.
10.3 - Транспортът между играчи от един ИП адрес е невъзможен.
10.4 - Позволява се помощ - транспорт на ресурс - от един играч на друг при връщането му в 1 дневен срок (24 часа) и при изрично предупреждаване на администратор.
10.5 - Позволява се помощ с цел рециклаж на играч, без ограничение съюзната му принадлежност по време на битката. Tранспортирането му на собственика e задължително в рамките на 24 часа след битката, спазвайки условието от т.10.1.

11. Съюзи:
- Изискване за минимален брой участници, за да присъства съюза в класация и да има свой коефициент – 3 (три) члена, за максимален брой участници- 15.
Всеки съюз може да има подсъюз. Ако подсъюзът е с 5 или повече членове, участва също в класацията и при положителен коефициент, 50% от него се добавя към този на основният съюз.
- Всеки съюз може да обяви до 10 войни едновременно. Всяка война продължава 3/три/ дни като автоматично става двустранна. Веднъж обявена, тя не може да бъде прекратена. Победителят от войната ще се определя, като се сумират всички бойни точки, спечелени от битките между двата съюза.
- Война срещу съюз Skaynet. От нея не се печелят рециклатори, а само военни точки, валидни за съюзните проучвания.
- Всеки играч присъединил се към съюз, няма право да го напуска или да създава собствен съюз в следващите 3 денонощия (не може да бъде изгонен и от лидера). Ако играч реши да напусне съюза или е изгонен, то той няма право да се присъедини към друг съюз следващите 3 дни.
- Ако сте подали молба към даден съюз и не ви приемат, можете да подадете молба отново към друг съюз след 2часа.

- Съюзни проучвания.
Всеки съюз ще има до четири допълнителни проучвания, чиито бонуси ще се добавят към индивидуалните такива. Съюзните проучвания са АТАКА, СТРУКТУРА, СКОРОСТ, ДОБИВ, ИНВЕСТИЦИЯ. Всяко едно от тях ще има по три нива на развитие. Всяко ниво ще бъде отключвано от лидера на съюза, при спечелени войни срещу други съюзи. Всяка спечелена война ще носи две военни точки, при 4 военни точки може да се активира ниво на съюзно проучване. Бонусите от съюзните проучвания за едно ниво са както следва:
АТАКА - добавя 5% към Оръжейни системи;
СТРУКТУРА - добавя 5% към Броня на космическите кораби;
СКОРОСТ - добавя 5% към Реактивни двигатели при полет с мисия "Рециклаж";
ДОБИВ - добавя 5% към Eнергийни системи.
ИНВЕСТИЦИЯ - 3% по-евтин строеж на кораби.

12. Съюзна игра:
- Всеки съюз ще разполага с обща - „Съюзна” планета.
Тя става видима за членовете на съюза само при наличието на 3 члена в него. След приключването на двустранно обявената война с противников съюз, на тази планета ще се появяват 30% от унищожените противникови кораби, трансформирани като рециклатори и танкери, според ресурсните им точки.
На съюзната планета всеки член на съюза, ще може да дарява безвъзмездно от своите кораби, които ще стават обща съюзна собственост. Даряването ще е веднъж на 24 часа, като дарения флот от един играч може да бъде до 5% от ресурсните му точки. Няма ограничение във вида и бройката на дарените кораби. При дарени кораби със структура от 200 000 се генерира 1 танкер на съюзната планета.

- Нов съюзен кораб - Титан; Още...

Правила да ползване на корабите от съюзната планета:
- Броят кораби, взети от общата планета не може да надвишава като вложен ресурс повече от 10% от ресурсните точки на играча.
- Броят на ЗНС, изтеглени от съюзната планета не може да надвишава броят на наличните ЗНС на играча.
- Ползват се само един вид кораби.
- Получаването на кораби се извършва с полет стациониране, който трае 15 мин. за рециклатори и танкери, 20 мин. за титани, 60 мин. за ЗНС и 30 мин. за всички останали кораби.
- Ползването на кораби от съюзната планета е възможно единствено ако играчът е направил всички необходими проучвания и сгради, на съответната планета, за да може да си произвежда собствени кораби от този тип.

- На 100 000 съюзни точки се появява мулти щит.
Това е защитно съоръжение, което на планета нападната със звезди, предотвратява разрушаването и, но не и разрушаването на сгради.
Щита не извършва полет - той се зарежда при поискване.
Времето на зареждане е 1 час. През този период, планетата не е защитена. След това в продължение на 2 часа предпазва само планетата, на която е генериран.
В момента, когато щита е готов и действащ, в общата съюзна планета
се появява втори щит, който може да се ползва от друг играч.
Така по едно и също време, може да има два работещи щита и 1 в процес на зареждане, но от различни играчи.
- Съюзният щит предпазва строящите се кораби от битка с терк.
При всяка активация на щита, от съюзната планета ще се изваждат по 8 рециклатора. Ако на нея няма достатъчно количество рециклатори, щитът няма да може да се ползва.
От съюзната планета може да се използва или щит, или съюзни кораби - не можете да се използват двете неща едновременно.

- Административен съюз - Free-for-all
Всеки играч, желаещ самостоятелност, независимост и свободна игра ще може да се присъедини към този съюз.
Правила на съюз Free-for-all :
- всички са с ранг Майор;
- без съюзна политика с изключение на съюз Skaynet;
- разрешени атаки в съюза;
- има съюзна планета;
- възможност за печелене на флагове;
- постоянен лидер - модератор;
- не участва в съюзната класация.

13. Звездни флагове!
- Всяка планета на всеки играч, който е член на съюз ще притежава звезден флаг. Всеки флаг ще има ранг. Ако в продължение на 1 час дадена планета, на която има флаг не е атакувана, нивото на флага ще се покачва. Ако към такава планета има атаки, но при тях няма спечелени бойни точки, флагът остава на планетата, но рангът му пада. Когато падне под 1, флагът ще изчезва. Флаг ще се печели само при наличието на бойни точки, спечелени при атаката към планета, на която има флаг. Нападател с успешна битка ще отнема флага от планетата на защитника за 48 часа и той ще носи допълнителни точки в съответните класации. Флагове се крадат, но не се чупят при пиратски полети. Още...
- Флаг се печели при битка с победа в 5 или повече рунда.
- При битка с неактивен играч не се печели флаг.
- Ако ЗНС унищожи противникова планета нападателят печели допълнителен флаг.


14. Статистическите точки за класация се формират в съотношение 1:1 ресурсни и бойни точки.

15. Коефициент за атака – по два критерия:
15.1. коефициент за атака по ресурсни точки – Х 2;
15.2. коефициент за атака по статистически точки – Х 2;
15.3. при атака със ЗНС или с флот, в чиито състав е включена Звезда на смърта – важи единствено кеофициент за атака по ресурсни точки (Х 2).

16. Търговската борса достъпна за всички.
- Търговията с кораби възможна САМО при наличието на необходимите сгради и проучвания за съответния вид кораб. Търговията с расови кораби позволена само за съответния вид раса.
Търговията с газ за други ресурси разрешена в определено количесто, според развитието на акаунта: 1 газ= 1 ресурсна точка.
Пример: Акаунт на 10 000 хиляди ресурсни точки може да продаде 10 000 газ веднъж за 24 часа
- Възможна търговията със защитни установки. Ограничението е същото като при търговията с кораби.
- Игнориран потребител в меню „Приятели” не може да купува кораби от човека, който го е игнорирал.
- Космическите пирати и Мародерите участват в търговията на кораби и защита с фиксирана цена на максимална надценка от 5%.
- Максимална надценка за всички играчи в корабната борса е 5%. Търговията в съюза е винаги на базова цена, без значение зададената надценка.

- Още...

17. Бонуси:
- от меню проучвания за скорости:
хипер - 15%
реактивни - 15%
импулсни - 20%
свръх - 25%

- Бонуси на корабите при битка.
Бонус на Скаут към ЗНС х 5
Бонус на Кръстосвач към Унищожител х 1.3
Бонус на Терк срещу към Унищожител х 3

- Терк - Изпратен на мисия пиратска атака като самостоятелна флотилия,се бие само с корабите от тип ЗНС и/или Соларен Сателит в строеж и Терк корабите, които са стационирани на планетата.

- цената на Съюзния флаг е 150 нанокредита

- Бонуси под формата на индивидуални ускорения от спечелените точки опит.
- В Player Mode могат да се ползват натрупаните точки опит под формата на процент ускорение за съответното меню - сгради, кораби, проучвания, защита, ъпгрейд на кораби, както за добавяне на нови партиди с роботи.
- 1(една) точка отговаря на 0,1% ускорение, 25 точки добавят 1 партида роботи на всяка планета.
- Точките могат да се преразпределят на различните менюта през 7 денонощия.
- Максимални точки за всяко меню е 100.
- Модът влиза в сила само ако са разпределени всички налични точки.
- Завършилият рунда на първо място има 100 точки, а последният от топ 100 има 1 точка. Точките ще се натрупват всеки следващ рунд. Опцията ще е достъпна няколко дни след началото на рунда, за да се осигури равен старт на всички играчи.
- Еднократна безплатна смяна на никнейм, при наличие на точки опит.

18. Бонус Бойни точки * 1,5 между акаунти от съюзи с двустранно обявена война при осъществена атака или пиратски полет.

19. Астероиди:
- Пълни с ДО 600 000 газ при скорост от 20 до 30 мин. Изчезват, когато съдържанието им падне под 5000 газ.

20. За повишаване на нивата на корабите във меню - Фабрика се изискват от акаунта определен брой статистически точки. На всеки 40к статистически точки може да се вдигне по едно ниво на кораб.
Пример: от 0 до 40к точки може да се вдигне първо ниво на всички кораби, от 40к до 80к - второ ниво и т.н.т.
- Ъпгрейд на транспортните кораби повишава каргото им - 5% на ниво.
- Ъпгрейд на рециклатор и танкер - Повишаването на нивото повишава каргото им - 5% на ниво.
- Възможност за разрушаване на ниво на кораб.
- Нови цени за всички нива.

Процентите за подобрение на всички кораби в меню "Фабрика" са променени, както следва:
- скаут - 6%
- полеви изтребител - 7%
- кръстосвач - 9%
- боен кораб - 10%
- бомбардировач - 11%
- унищожител - 12%
- мегатон - 10%
- звезден изтребител - 7%
- спийдър - 8%
- термосканиращ разрушителен кораб /ТЕРК/ - 10%
- звезда на смъртта - 17%
- Титан - 12%


21. Полет - обсада.
Шанс за успешен полет - 50%.
Изискване - поне по 5 броя от всички видове конвенционални кораби - Транспортьор, Мега транспортьор, Скаут, Полеви Изтребител, Кръстосвач, Боен Кораб, Рециклатор, Бомбардировач, Унищожител, Терк, Шпионска Сонда, 1 Колонизиращ кораб и свободен коридор за полет.
Коефициент за обсада - х3 статистически точки.
При успешен полет атакуващият получава 20% от добива на защитника. Защитникът губи по 2% от добива на окупираната планета.
Максимум време за окупация - 7 дни.
Максимум окупирани планети от играч - 3, задължително различни.
Една планета може да бъде окупирана само от един играч.
При успешен полет "обсада" по вече обсадена колония, загубилият обсадата се връща с 8 часов полет на планетата, от която е изпратил мисията.
Полетът е възможен само в различни галактики.
Мотивация на полета - не е задължителна.
Възможност за защита от обсада. Обсадата пада, когато обсаденият играч:
- активира Ваканционен мод;
- активира Административен имунитет;
- завоюва Звезден Флаг от планета на окупиращия играч.

22. Бойните точки в битките се начисляват спрямо базовата сила на корабите. В края на битката се изчислява разликата в загубите на нападателя и на защитника от силата на корабите и защитните установки. Полученият резултат се дели на 100 и така се оформя крайния.

23. СМС известяване - получавате СМС, само ако имате по-високо ниво шпионаж. Още...

24. Наказания:
Наказанията са свързани с редуциране на ежедневното развитие на акаунта - добив и проучвания, както и с ограничени възможности за комуникация в играта.
След изтичане на наказанието през меню ПАРЛАМЕНТ своевременно ще се възстанови нормалното развитие! В противен случай това ще стане при следващия автоматичен рефреш на сървара.

При превишаване на 20 часовата активност на ден, наказанията са както следва:
- 1 -во превишаване- предупреждение.
- 2 -ро - намаляване на добива и редуциране на бонусите от проучвания на акаунта за срок от 24 часа.
- 3 -то - намаляване на добива и редуциране на бонусите от проучвания на акаунта за 48 часа.
- 4 -то - намаляване на добива и редуциране на бонусите от проучвания на акаунта за 96 часа.
- 5 -то - намаляване на добива и редуциране на бонусите от проучвания на акаунта до края на рунда.
Още...

Екипът на играта си запазва правото да налага и по-тежки наказания при груби нарушения на правилата, съгласно общите условия на играта.

25. При промяна собствеността на акаунта, новия собственик има срок от 24 часа да съобщи за този факт на администрацията на Вселената, да смени името, мейла и телефонния номер за смс известяване (ако има такъв).
Разрешава се еднократна смяна на собственик на акаунт, изключения се правят само при изрично разрешение от администратор.
При неспазване на някое от посочените условия, акаунта се блокира до края на рунда без предупреждение.
Седем дни преди края на рунда, се забранява смяната на собствеността на акаунтите.
3 дни преди края на рунда се забранява местенето на членове между съюзите.

26. Абсолютно се забраняват атаките между играчи от един съюз и техните подсъюзи!

27. Абсолютно се забраняват финалните битки! За отказващите се, се предоставя административен акаунт, с който могат да направят такава битка без право на рециклаж за когото и да било.

28. Акаунти, които са наказани или без планети към момента на взимане на класирането, не участват в него.

29. Има възможност за пускане на масови съобщения, които да се четат от цялата Вселена в меню преглед. Прозорецът ще бъде видим само за Bulfleet Генералите. В случай на отправяне на обиди, покана за търговия с нанокредити и др. съобщения нарушаващи общите Правила на играта, акаунтът ще бъде наказан.

30. Ще има възможност за ежедневна протекция. Тя ще бъде включена за максимално 3 часа на всеки 24. Всеки акаунт ще може да я пуска и спира по желание, като след един път включена и спряна, тя повече няма да може да се ползва, независимо от времетраенето и. Всичко, което се случва в акаунта ще продължава своето действие, докато е включена тази протекция, като единственото ограничение ще бъде, че за да се активира, ще се прави проверка да няма пуснати полети с цел "Атака" от този акаунт. Времето прекарано в такъв вид се счита за нормално игрово време и ще се сумира към общата активност за деня. Акаунтите в този режим няма да могат да бъдат атакувани, шпионирани и да се изпращат пиратски полети към тях. След изтичане на 3 часа, режимът ще спира автоматично. Опцията ще е достъпна само за [/b] Bulfleet Генерал

31. Възможност за преместване на планета на нови координати, както следва:
- От 0 до 9000 статистически точки - може да се мести неограничен брой пъти срещу 50 нанокредита.
- От 9001 до 300000 статистически точки няма възможност да се местят планети.
- Над 300к точки - може да се извърши 5 пъти в рунда срещу 200 нанокредита.
Само полет на мисия АТАКА блокира преместването. Опцията се намира в меню настройки – Планети или посредством бърз бутон в меню галактика.


32. Мотивация към собствена планета - без значение от мисията на полета и процентите мотивиране, взема само по 1 нанокредит. Мотивация на транспорт към съюзник ще взема само 1 нанокредит, независимо от процентите и. Още...

33. Вербуване:
- В меню "Информация" се намира бутон "Invite friend". Това е Вашия шанс да поканите приятел да се регистрира в играта. Отваря се нова страница, в която попълвате вашия никнейм и пощата на този, когото искате да поканите. Натискате бутон "Invite" и това е всичко. Този, когото каните получава в пощата си имейл с код. При регистрация, заедно с избирането на расата, се попълва и кода от писмото. Когато поканения от вас играч закупи нанокредити по какъвто и да е начин, вие ще получавате винаги 25% от стойността на закупените от него нанокредити като бонус за това, че сте привлекли още един привърженик на любимата игра.

34. "Пътеводител на галактическия стопаджия":
В Bulfleet се въвежда напътстваща система, чиято цел е да се дадат идеи какво да се развива в акаунта. За целта ще се задават куестове, свързани с текущото развитие на акаунта . При изпълнението на всички куестове от дадено ниво, акаунта на играча ще минава на следващо ниво, а малък бонус ще бъде присъден за успешното приключване на нивото. Ще има бонус куестове, които не са задължителни за преминаване в по - горно ниво и за тях ще има допълнителни награди. Още...
- Ежедневни мисии - изпълнението им дава допълнителни бонуси. Ежедневната мисия е изпълнена, когато изискваният полет е успешен и при връщането му се посети съответното меню, за да бъде регистриран, като такъв. Успешен полет с мисия рециклаж е когато събере рециклаж; успешен полет с мисия астрополация е когато събере газ; успешен изследователски полет е когато той завръща с определена награда.

35. Победители и награди:

1-во място съюзна класация - купа.
2-ро място съюзна класация - безплатен съюзен флаг.
3-то място съюзна класация - безплатен съюзен флаг.
1-во място статистически точки - купа.
2-ро място статистически точки - купа.
3-то място статистически точки - купа.
1-во място ресурсни точки - 1 месец безплатна специалност.
1-во място по бойни точки - 1 месец безплатен Bulfleet Генерал или купа, ако не заема призово място.
2-ро място по бойни точки - 50 нанокредита.
3-то място по бойни точки - 30 нанокредита.
1-во място по спечелени флагове - 1 месец безплатен Bulfleet Генерал.
2-ро място по спечелени флагове - 50 нанокредита.
3-то място по спечелени флагове - 30 нанокредита.

36. Внимание!
Умишлено блокиране на местене на планета на играч чрез фалшиви атаки, ще бъде наказвано.
За всички неупоменати случаи се запазват досегашните правила за игра във Вселената и общите правила на играта.
За бързо и безпроблемно получаване на код за различни допълнителни опции в играта се препоръчва ползването на Gmail.
Администрацията Ви пожелава приятно забавление и безаварийни полети!

Администратори на Вселена Hardcore: gerodzwero, freeico

Отговори

Върни се в “Задай въпрос, Вселена Hardcore”