Правила Рунд 42 - Вселена 2

Тук можете да задавате всичките си въпроси относно Вселена 2.
Потребителски аватар
VaN__
Лейтенант (Lieutenant)
Мнения: 436
Регистриран: пон мар 06, 2006 3:53 pm
Местоположение: Котел
Контакти:

Правила Рунд 42 - Вселена 2

Мнение от VaN__ » пон юли 29, 2019 5:28 pm

Рунд 42 - правила!
Начало нов рунд (42) – 30 август(вторник) 2019, час - между 20-22ч.
Продължителност на рунда - не по-малко от 2 месеца.

Победител за рунда е събралия най-много статистически точки.
Същото важи и за съюзите.

I. Раздел - играчи и модове. Във вселената се вкарват три нива играчи и два нови мода – лесен и труден.

1. Играчи:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

1.2. Характерен акаунт - Space observer - Космически наблюдател

- Стартира с пет планети в галактика 5 и и активирано генералство за 72 часа;
- Всички полети са разрешени само в галактика 5;
- Разрешени атаки само по космически пирати и по неактивни играчи - с (i).

Обзървъри
А) При достигане на 3 милиона точки, всеки акаунт в 5та може да бъде летян от всички останали акаунти в 5та, без значение на колко точки са.
Б) При изпълнение на 2 условия:
Б.1) Достигане на 10м стат. точки;
Б.2) Достигане на 1 м бойни точки -
Акаунтите в 5та могат да се летят от акаунти в 2,3,4та.
В) При достигане на 2 условия:
В.1) Достигане на 12м стат. точки;
В.2) Достигане на 2м бойни точки -
Акаунтите в 5та могат да летят акаунти в 2,3,4та


Повече информация - тук!

2. Модове.
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

II. Раздел - правила и характеристики на вселената.
Внимание!!! Описаните по-долу правила за в сила за всички случаи, които не са споменати в раздел I.

1. Максимален брой планети на акаунт:

1. Старт с 5 планети в 3та. Всички с 500/500/500 рес. Пада ограничението планетите да са от 1 до 200. Всяка една със щит. Един път изтрита, не може да се колонизира повече. Имаш право на още 5 планети извън 3та. Така, ако не триеш планета в 3, може да имаш 10 планети, но не може да изтриеш планета в 3 и да колонизираш другаде.

Планети и щит на планетата:

А) Не всички планети в 3та имат щит. Щитът се зарежда 1 час и пази 2 часа на 1 /една/ планета. След изтичане на тези 2 часа пада и се зарежда 1 час на друга /може и същата пак/ планета. ТАка ще има 1 час, в който всички планети ще са уязвими срещу звезди.
Б) Ако остане само 1 планета в 3та - щитът не пада. Т.е. винаги я пази.
Логиката: Преди да изтече щитът, играта проверя колко планети в 3та има даден акаунт. Избира си една от тези и започва да се зарежда на нея от моментът, в който спре да пази. Ако не намери друга планета (т.е. играчът има само една планета в 3) - не пада.
Ако звездите съборят планета, на която се зарежда щит, то трябва да се изчака времето до зареждането му, 2 часа, в които би пазил планетата, ако не беше паднала и още 1 час да се зареди на друга планета. Т.е. няма моментално зареждане на оставаща планета

Повече информация - тук!

2. Ограничение в галактиките:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

3. Добив ресурси:
- базов за играта - по 12;
4. Време за строежи на сгради, правене на проучвания:
- базов за играта - по 10;
4.1. Време за строежи кораби и защита:
- базов за играта по 10;
Повече информация - тук!
5. Раси
Без възможност за промяна на расата!

Повече информация - тук!

- Нова раса - Космически пират.
Пиратите продават флот на принципа на мародерите, само че с 10, а не с 20% надценка. След изтичане на 48я час, ресурсът се начислява на планетата. Така може да се контролира кой пират да се лети, като се следи колко рес ще има. Складове на всички пирати на 25 ниво.
Повече информация - тук!

- Нова раса - Мародер.

На мародерите да им се добавят титани, както следва:
- 1-4 ниво - 0,
- 5 - 1 на ниво 0,
- 6 - 2 на ниво 1,
- 7 - 4 на ниво 2 и така за всяко следващо ниво по 2 кораба и едно ниво нагоре.


А) Процент рециклаж от мародер - 5%, а не както досега 15%;
Б) Изчисляване на точките за мародерите, както при ботовете - в зависимост от точките на играча. Сега се получават 100% бот точки от разликата в загубите.


Повече информация - тук!

6. Специалности:

Редуциране на цените на услугите, както следва:
- купуване на полета - за 4 нано може да се купи 1 поле, за 30 нано - 10 полета;
- специалности - за 10 дни - 35 нано, за 20 дни - 65 нано за 30 дни - 90 нано;
- възможност за скриване на общия чат - 25 нано на ден, 200 нано за 10 дни. Веднъж скрит, докато не изтече времето, не се показва.

7. Банка:
8. Ваканционен мод:
9. Протекции:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!


10. Транспорт:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

11. Съюзи:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

Съюзна игра.
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

- Увеличават се точките, които могат да бъдат купени с ресурс. Вече ще са 1000 (а не както досега - 200) за 1 час.
- Променя се добиването на корабите от вид "Титан". Вече ще се добавят при закупуване на 1000 точки (а не както досега при 40) и за всеки 10 000 точки дневен коефициент на съюза (а не както досега на 100 точки).


„Съюзни проучвания”

Увеличават се нивата на съюзните скорости, като се запазва стъпката им в цената. Добавя полет от тип "астроплоатация" към съюзно проучване "Реактивни двигатели".
- Реактивни двигатели – добавя по 1% към реактивните двигатели на акаунта само при полет само от тип "рециклиране" и тип "астроплоатация". Пример: При ниво 0 на реактивните двигатели на съюзната планета, бонусът идващ от реактивните двигатели е 15% за ниво. При 1 ниво на съюзното прочуване, бонусът е 16%, при 2ро ниво 17% и т.н.
Максимално ниво на проучването - 13.
- Импулсни системи - добавя по 2% към импулсните системи на акаунта само при полет само от тип "транспорт" и тип "стациониране". Пример: При ниво 0 на импулсните системи на съюзната планета, бонусът идващ от тях е 20% за ниво. При 1 ниво на съюзното прочуване, бонусът е 21%, при 2ро ниво 22% и т.н.
Максимално ниво на проучването - 13.

- Свръхскорост - добавя по 2% към свръхскорост на акаунта само при полет само от тип "атака". Пример: При ниво 0 на свръхскорост на съюзната планета, бонусът идващ от проучванието е 25% за ниво. При 1 ниво на съюзното прочуване, бонусът е 26%, при 2ро ниво 27% и т.н.
Максимално ниво на проучването - 8.


- За съюзни енергийни системи - добавя се бонус към складова вместимост. За всяко ниво съюзни енергийни системи, се добавят 10% към складовете. Така за максимално ниво складове и максимално ниво енергийни системи, складовата вместимост ще е 2,6 млрд ресурс.

Добавя се бонус към проучване инвестиции, както следва:
- Инвестиции - за всяко ниво на съюзното проучване, цената на корабите в корабостроителницата, на нивата във фабрика, на сградите и на проучванията намалява с по 1%. Максимално ниво на проучването - 10

Пояснение: работи на принципа на корабната борса. Корабите, нивата, сградите и проучванията стават по-евтини, но точките, които се качват на кораб са стандартни за расата.
Повече информация - тук!

Помощ при рециклиране
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

12. Търговия:космическите мародери продават флот както следва:
1-3 ниво - скаут;
4-5 ниво - + полеви изтребител;
6-7 ниво - + кръстосвач;
8 ниво - + боен;
9 ниво - + бомбардировач;
10 ниво - + унищожител;
11 ниво - + ТЕРК.
ВНИМАНИЕ - Космическите пирати от различните нива имат възможност да продават от всеки вид кораби до указания, но не е задължително всеки път да зареждат от всички видове!
13. Астероиди:
Повече информация - тук!

14. Коефициент за атака – по два критерия;
15. Коефициент на бойните точки;
16. Атака само със шпионски сонди;
17. При равни нива на шпионаж, СМС не се получава, освен при атака с ЗНС!
18. Статистическите точки в класацията, се образуват при съотношение:
бойни - ресурсни 1:1;
19. Търговската борса достъпна за всички;
20. Гравитация се прави по стандартния начин (чрез набавяне на нужното количество енергия) и чрез проучване на съюзната гравитация:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!


21. Бонусите от меню проучвания за скоростите:
хипер - 5%
реактивни - 5%
импулсни - 10%
свръх - 15%

Повече информация - тук!

22. Бонуси на корабите при битка.
Повече информация - тук!
Атака на ТЕРК към титани х 0.5;
Бонус на ТЕРК към боен кораб - х1,5;
Бонус на ТЕРК към унищожител - х2.


23. Подобрение (Ъпгрейд) от меню Фабрика на:
Повече информация - тук!
23.5
термосканиращ разрушителен кораб /ТЕРК/ - 10%;
унищожител - 12%;
звезда на смъртта - 17%;



24. Полеви изтребител и пиратски полет;
25. Пояснение относно атаките със звезди:
- въвежда се ограничение от брой атаки със ЗНС към дадена планета - за 24 часа, не може да има повече от 10 атаки със звезди на смъртта към една планета.
26. Мотивации:

А) При двустранно обявена война - до 20% мотивация винаги взема по 1 нано (а не както досега 10%), а над 20% винаги взема по 5 нано.
Б) При колонизиране - до 10% винаги взема 1 нано, над 10% винаги взема по 10 нано.

Повече информация - тук!

27. Сгради:
1. Кристална мина е до 30 ниво, като се редуцира цената за 27, както и добива, се слагат още 3 нива.
2. Да се добавят още 2 нива складове по различна ценова стъпка.
След вдигане на 25то ниво складо - събират 1 млрд рес (за нокс с необходимите добавки).

28. Неактивните (i):
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

29. Възможност за преместване на развита планета на нови координати:

Местене на планета - за булфлийт генерали - имат право на 3 пъти на ден. Първи път е безплатно, вторият е 150 нано, третият е 600 нано. Ако не е генерал важат досегашните правила.
Повече информация - тук!

30.Масови съобщение в чата;
31. Финални битки;
32. Смяна на собствеността на акаунта:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

33. Рециклиращ полет, изпратен преди да излезе поле;
34. Акаунти, които са наказани или без планети към момента на взимане на класирането, не участват в него.
А) Наказание отворени атаки става блокиране на акаунта без да са позволени атаки към него, но перманентно намаляване на 25% на флота и проучванията от администратор.
Б) Намалени проучвания и добив - става 75%, а не както досега 50%.
35. Премахва се случайният принцип на битките в една секунда:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

36. Нов кораб - Титан

- силен срещу ТЕРК - ТЕРК правят х0.5 атака срещу титани;


- Не може да лети на пиратски полет. ТЕРК на пиратски се бие с наличните титани на планетата.

Повече информация - тук!

37. коефициент рециклаж - нокс, тертет и конфедерат -> 32%-35% от общо загубената структура в битката, играчи играли в предишния рунд взимат максимума от 35%.
37.1 За раса "миоп" - 2%-7% над нормалния коефициент от общо загубената структура в битката. играчи играли в предишния рунд взимат максимума от 7%

38. Изискване за ъпгрейд във фабриката на нивата на всеки кораб;

39. Промяна при кораб ТЕРК.
Предназначение - откриване и поразяване на кораби, строящи се ЗНС и ТЕРК в корабостроителницата и кораби от тип "ТИТАН" на планетата. Недостатък - не може да се бие другите видове кораби. Може да се ползва и самостоятелно на мисия шпионаж,като не може да бъде засечен и унищожен. Сканира и дава доклад, само за строящите се в корабостроителницата кораби,като шанса му за успех,зависи от нивото на шпионаж. Изпратен на мисия пиратска атака като самостоятелна флотилия,се бие само със ЗНС и ТЕРК в строеж, кораби от тип "ТИТАН" и терк корабите които са стационирани на планетата. Изпратен в група с други кораби,участва в битка на общо основание,без да атакува строящ се флот.

Сила: 2000
Структура: 20000

Атака срещу титан - х0.5;
Атака срещу боен кораб - х1,5;
Атака срещу унищожител - х2.

40. Награди:
Без промяна от предходния рунд!
Повече информация - тук!

Администраторите за този рунд ще са: Born, InSO и freeico .
Ако искате да се свържете с администратор, може да ги намерите на координати 1:1:х. На тези координати ще бъде достъпен модератор с постоянна връзка до екипа на играта.

Заключена

Върни се в “Задай въпрос, Вселена 2”