Bulfleet Weekly Предложения за промени

Вашият източник на информация

Модератори: Bulfleet Newspaper, Bulfleet tribune assistant

Потребителски аватар
slavi
Сержант (Sergeant)
Мнения: 500
Регистриран: пон юни 04, 2007 4:41 pm

Bulfleet Weekly Предложения за промени

Мнение от slavi » пет юни 08, 2012 9:04 am

Изображение

Потребителски аватар
slavi
Сержант (Sergeant)
Мнения: 500
Регистриран: пон юни 04, 2007 4:41 pm

Re: BUlfleet Weekly Предложения за промени

Мнение от slavi » пет юни 08, 2012 9:07 am

Уважаеми флийтъри, очакваме вашите идеи за промени във вселените!
Темата ще бъде отключена като всеки отговор ще бъде прикачен тук за да не се получават няколко страници излишен спам.


Тук ще качим няколко примерни идеи ако мислите че могат да се променят може да се водите по тях или да дадете своите.

1. Продължителност на рунда:30,60,90 дни.
2. Смяна на раса, ЗА да го има в 2-те вселени и ПРОТИВ.
3. Смс известяване. За него, против него или само ако има ЗНС.
4. Хибернизация.
5. Гравитация - само по стандартния начин или 100 000 ресурни + 25 000 бойни и се отключва сама.
6. Протекции - аткауваш само неактивни или стария метод.
7. Добив - базов, ускорен....
8. Награди.
9. И всичко което мислите, че ще допринесе за развитието и подобряването на любимата ни игра.
============================================================================================
Вселена 2


Universal

1.30 или 60.
2.Против.
3.За.
4.Нека я има но да се пуска на 48ч веднъж.
5.Само по стандартния.
6.Стария метод.
7.Отдавна не сме имали ускорен добив така,че съм за ускорен.
8.Кредити.

mortal

1.90 дни е нормално.
2.Против, това е излишно, избираш раса и я играеш това е.
3.Не ме вълнува особено, но може би без е по-добре, така няма да се чувстваш защитен ако ти е висок шпионажа.
4.Не, достатъчно опции има в играта, за да има и хибернация.
5.Стандртния начин, нали трябва да е трудно да вадиш звезди.
6.Стария метод ми допада повече.
7.Ускорен, така играта е много по-динамична, пък и някой загубил всичката си флота има мотивация да продължи играта, иначе при малък добив мъка.
8.Наградата за успех в БФ е по-скоро морална.
9.Този рунд във втора вселена, правилата максимално ме зарадваха, коефициента за атака е просто страхотен, не знам защо толкова се забавихте пак да пуснете атака и по ресурсни, точно това ме накара да играя отново.
Може би да се постави опция на статус да се виждат и проучванията, също така да има възможност за моментално завършване на проучване и строеж, с ограничение разбира се.

============================================================================================
Вселена Хардкор


Thelick

1. Мисля, че около 60 дни е добре при този ускорен добив.
2. Това не мисля, че е добра идея...
3. Според мен ако го няма ще е по интересно и ще има повече битки.
4. Хибернацията е добра идея - но да се ползва по предназначение, а не като тактическо оръжие.
5. 100 000 ресурни + 25 000 бойни - това като единствена алтернатива ми се вижда доста интересен вариант.
6. Както си е в момента е добре.
7. Все тая - но от него зависи пряко продължителността на рунда.
8. Може да се измисли нещо по така, но определено паричните награди не са добра идея.

le6o123

1. Продължителност на рунда:60;90 дни
2. ПРОТИВ
3. против или само ако има ЗНС
4. допадами
5.100 000 ресурни + 25 000 бойни+ сателити и скорост на ЗНС = 50.Според мен ЗНС не допринасят с нищо за красиви битки а единствено за сасипване на даден акаунт
6.Както е сега , така е справедливо
7.Ускорен
8.Не ме интерисуват
9.Да има фабрика и за защтата.

SiDjim


1. Зависи от добива. 3 месеца минимум обаче.
2. За смяната на расите какво да кажа, твърдо против. Силно се надявам повечето играчи да са на моето мнение.
3. Известяване само при атака със Звезда на смъртта.
4. Без хибернизация.
5. ...
6. Атака само по неактивни и да не се редуват една след друга.
7. Нещо средно х2 примерно.
8. Награди!? ... определено играчите имат нужда от по-голям стимул. 3 месеца не спиш, за един месечен генерал следващият рунд... ми малко е.
9. Лично аз мисля, че ранговете отдавна не значат нищо в съюза. Трябва да се барне там нещо. Например при определен брой точки ресурсни или бойни да качваш ранга ... оттам всеки ранг да има своите бонуси за играча.

Middlesbrough

На първо място призовавам играещите хора да си изкажат мнението, а не да си траят и после само да плюят администрацията, че правилата били тъпи без да са предложили каквото и да било.
1.Дължината на рунда по възможност(според ускорението естествено) минимум 3 месеца.
2.Твърдо съм против смяната на раса. Изборът на раса е една от най-важните стратегии за рунда, ако след месец игра всеки може да я промени някак се губи този елемент и играта ще стане еднообразна. Това вече го виждаме във 2-ра, масово се дърпа силно с тертет и после повечето играчи ще преминат към нокс, ясно защо. От друга стара се засилва още повече предимството на хората ползващи много кредити, а според мен и в момента то си е смазващо.
3.Известяване само при полет със звезди. В момента се упражнява ужасен флуд, почти винаги ненаказан. Будят се хората посред нощ, блокират се телефони и цялата работа стига до скандали и превръщане на играта в абсолютна мания. Известяване само при полет със знс ще спести това, ще улесни по-малките акаунти в развитието им, а и щом получиш смс-са ще знаеш какво следва, а не както в момента почти винаги е ставане за спасяване на смешни количества ресурс. И все пак това е игра, бива ли да се вманиачаваме до такава степен че да получаваме известия за всяка кражба, ако ще го има нека да е само във най-важните ситуации.
4.Твърдо съм против хибернацията, протекциите са достатъчни, а има и модове. Тя улеснява играта прекалено много, битките са по-малко, кражбите са по-малко, намалява динамиката още повече, а при липсата на много хора това е неприятно. Дори и да я има, нека бъде в по-тесни рамки, както модовете, например 5 или 10 пъти месечно, а не ежедневно.
5. Смятам това за добра идея, когато един играч отделя време и усилия за да се бие, заслужава поне някаква цел за да трупа бойните точки(естествено отварянето на още 1 планета за развиване е такава, при 25 000 бойни точки), защо не и автоматичното отваряне на гравитацията да е една от тях, щом 6-тата планета се отваря при 25, например гравитацията при 100 000 ресурсни и 50 000 бойни, това ще стимулира играчите, ще отвори нови възможности за стратегии напред в играта.
6.Протекциите са в играта отдавна, ясно е че няма да се премахнат, но практиката във 2-ра вселена спрямо тях е добра, т.е. те да не се ползват последователно една след друга. По отношение на атаките в момента правилото е много справедливо - не могат да те атакуват и ти не можеш, това ми харесва.
7.Проблема с ускорението на добива според мен е нерешим, никога няма да се угоди на всички, видяхме рунд с нисък добив във 2-ра вселена и беше доста пуст, други пък не играят в хардкор заради високия добив, който прави играта прекалено ангажираща. Може би тук компромисно решение ще бъде нещо средно - например ускорение на всичко х2 и рунд с продължителност 90 или 120 дни.
8.В момента реално погледнато награди няма, освен малки бонуси за следващия рунд. Както казват много играчи - играе се за доказване, това наистина ме учудва, как хората отдават време и пари за да се докажат в нещо, въпреки че не получават нищо. И тъй като материалните награди съвсем ще опорочат играта, може би най-доброто решение и стимул ще бъде по-големи бонуси за победителите в следващ рунд на играта, но не задължително следващия, защото повечето си почиват след дългата игра, а този за който те си пожелаят, като оставят данни естествено, може да се уреди лесно. Например безплатни генерали за целия рунд за победите и някакво количество нанокредити, безплатни специалности и т.н. бонуси от играта, но в такова количество, че да спестят например една трета от влаганите от тях средства.
9. Друго важно нещо за което се сещам са изследователските полети във вселена хардкор, смятам че те трябва да имат някакво ограничение, например по 50 позволени полета от този тип на ден, защото наистина прекалено много накланят везните в ползата на играч употребяващ ги целодневно в продължение на целия рунд. Друго за което съм мислил е защитата, правят се множество промени във всички аспекти на играта освен защитата, мисля че и там трябва да се пипне нещо, моето предложение е за промяна структурата на големия генериращ щит, т.е. увеличаването и до такава степен, че да надвишава тази на еквивалентното количество(т.е. за същото количество вложен ресурс) малки щитове с 10 000 структура например.

Noksitel

Да се направи коефицент за шпиониране Х2.
Мегатоните да имат Х5 атака срещу бомберите,така ще има стимул за защитниците


Bulfleet Weekly Team:puhcho и slavi

Потребителски аватар
slavi
Сержант (Sergeant)
Мнения: 500
Регистриран: пон юни 04, 2007 4:41 pm

Re: Bulfleet Weekly Предложения за промени

Мнение от slavi » чет авг 02, 2012 8:28 am

zuni


1. ако може да направи така че да има раса "търговец" тези играчи да могат да правят всякакви кораби на всички раси и да могат да продават дори З Н С , ето го и минуса тези играчи не могат да нападат или да бъдат нападани ,такъв играч може да има само 1 във всеки съюз !?
това е само < сурова идея >
2. да се направи така наречен от мен "златен кораб" - той не участва в никоя битка - способностите му са такива че той може да бъде изполвзван като добив на ток или повишаване на добива ,да може да се продава на пазара изисквания : корабостроителница 10- ниво , 10 реактивни , шпионаж 10 ,
лазери 13 , цена по 1 милион от трита ресурса !

Отговори

Върни се в “Bulfleet Newspaper”